Επιστροφές

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ xaliamadas.gr
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα, με χρέωση του xaliamadas.gr στις ακόλουθες περιπτώσεις:
1. Εάν με υπαιτιότητα του xaliamadas.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (από λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κλπ).
2. Εάν με υπαιτιότητα του xaliamadas.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (ελαττωματικό προϊόν κλπ).
Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ’ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του.
Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν δύναται να ξεπερνά τις δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν τότε, δε θα του σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει να προβεί σε νέα παραγγελία/αγορά.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται με το αναφερόμενο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων που επιστρέφει ο πελάτης, θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που το xaliamadas.gr θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα. Η επιστροφή μπορεί να γίνει και με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη, τον οποίο θα γνωστοποιήσει στο xaliamadas.gr έγκαιρα και εγγράφως.
Γενικά:
Σε καμία περίπτωση δε γίνεται επιστροφή εμπορευμάτων που προέρχονται από ειδικές παραγγελίες (τροποποιημένα ή συναρμολογημένα είδη, ειδικές κατασκευές, παραγγελίες εξωτερικού κλπ.) ή αφορούν εμπορεύματα των κατηγοριών: λιπαντικά, χημικά, φίλτρα, αντλίες, στεγανοποίηση (τσιμούχες, δακτύλιοι, φλάντζες), ηλεκτρονικά, ηλεκτρολογικά.
Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εάν:
1. α. συμπληρώσετε την ακόλουθη φόρμα ζητώντας να γίνει ο έλεγχος: Δήλωση Υπαναχώρησης .
β. ή αποσταλεί email στο [email protected]
γ. ή γίνει τηλεφωνική επικοινωνία με το ηλεκτρονικό κατάστημα στο τηλέφωνο 2333022777.
2. Τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει θα πρέπει:
Α. να μην έχουν χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση.
Β. να βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, δηλαδή σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους (όσα φέρουν ταινία ασφαλείας θα πρέπει αυτή να είναι άθικτη) , πλήρη και χωρίς καμία φθορά.
3. Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα ή υλικά, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. τεχνικά έντυπα, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ.
4. Να συνοδεύονται με τα απαραίτητα έγγραφα – φορολογικά παραστατικά ( Δελτίο
Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κλπ ).

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προϊόντων

Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να  τα αποστείλει με δικά του έξοδα στην κεντρική αποθήκη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ:23330 22777), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

  1. Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα)
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  4. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
  5. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην επιχείρηση το τίμημα από την Τράπεζα, η επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  6. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά ή κατάθεση ή αντικαταβολή, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν, στον τραπεζικό του λογαριασμό που θα μας γνωστοποιήσει γραπτώς.
  7. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
  8. Δεν επιστρέφονται έξοδα αποστολής και δαπάνες παράδοσης. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών.
  9. Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε επιχείρηση δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.
  • Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε:

  • Είδη – προϊόντα που προέρχονται από ειδικές παραγγελίες (κατασκευές, τροποποιημένα είδη, παραγγελίες εξωτερικού κλπ.)
  • Είδη – προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν όπως λιπαντικά, χημικά, φίλτρα, αντλίες, στεγανοποίηση (τσιμούχες, δακτύλιοι, φλάντζες), ηλεκτρονικά, ηλεκτρολογικά.
  • Είδη – προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, ακόμα και εάν έχουν ανοιχτεί.
  • Πώληση ειδών – προϊόντων από φυσικά καταστήματα.